بررسي رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع
چکیده هدف از این پژوهش ،بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع در **** شهرستان **** با هدف ارتقاء رضايتمندي مراجعين می باشد .بی شک رضایت ارباب رجوع به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان در ارتباط با ارباب رجوع و معیاری از چگونگی عملکرد کلی سازمان میباشد. از طرفی رفتار شهروندی سازمانی همراه با فاکتورهای خود تحولات عظیمی در سازمان های ایجاد کرده است . متغير هاي مورد مطالعه رفتارهاي شهروندي سازماني در این پژوهش عبارت است از : ۱-نوع دوستي ۲-وظيفه شناسي 3-جوانمردي…… فهرست مطالب فصل اول & …