خانه / علوم انسانی / تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري

تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري

تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري

در این تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مقدمه: شايد در اين مقاله كه به بررسي صنعت چاپ بسته بندي، تبليغات، بازاريابي ، بازار هدف … و تأثير آن در افزايش فروش و در طي آن افزايش سود و كاهش هزينه ها و در يك كلمه ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مي پردازد اشارة مستقيمي به ارتباط آن با مهندسي صنايع نشده باشد. اما در گيردار مقاله نقش مهندسي صنايع به خوبي قابل تشخيص مي باشد. لازم به ذكر است كه يكي از عوامل اصلي شكست محصولات ما در صادارت غير نفتي نحوة غلط ارائه ، بسته بندي و عرضه به بازار است. بسته بندي محصول، اولين برخورد با مشتري و مصرف كنندة نهايي است. رفتار اشخاص مختلف در جنسيت ها، افكار، فرهنگ ها و زبانهاي مختلف با اين پديده كاملاً متفاوت بوده و جاي بررسي و تحقيق دارد. در اين مقاله به اين ترفندها، تكنيك ها و روشها اشاره شده است. كه چگونه …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

پروژه اقتصاد تک محصولی

پروژه اقتصاد تک محصولی پروژه آماده تصمیم گیری اقتصاد تک محصولی شامل مطالب زیر است: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *