دسته بندی : تاریخ و ادبیات فرمت فایل : Doc ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) Word قسمتی از محتوی متن … تعداد صفحات : ۱۱ صفحه الگوي تدريس مبتني بر نظريه فرا شناخت Metacognition . مقدمه: فرا شناخت عبارت است از آگاهي فرد بر نظام شناختي خود و كنترل و هدايت آن در ادبيات روان شناسي، شناخت را معمولا˝ مترادف با تفكر مي آورند. بنابراين، فراشناخت را مي توان آگاهي بر جريان تفكر و كنترل و هدايت آن هم تعريف كرد. جريان شناخت در نظريه روان شناسي شناخت انسان را عبارت مي دانند از: دريافت، پردازش، نگهداري و انتقال اطلاعات، فراشناخت فعاليتي است كه كنش هاي مربوط به چهار عنصر يادشده را در برمي گيرد و بر آنها نظارت دارد. معلمان در مدارس بايد ابتدا دانش آموزان را به روش دريافت، پردازش و نگهداري و انتقال درست اطلاعات فراخوانند و سپس آنها را ترغيب كنند تا جريان فعاليت هاي ذهني را كه انجام مي دهند، مورد بازنگري و اصلاح قرار دهند. هدف: هدف اساسي نظريه فرا شناخت كمك به دانش آموز براي انديشيدن و پرورش مهارت فكر كردن است. هدف ديگر آموزش فراشناخت، پرورش مهارت هاي انتقال يادگرفته ها در موقعيت …
برچسبالگوی تدری تحقیق الگوی تدریس مبتنی بر نظریه فرا شناخت دانلود الگوی تدریس مبتنی بر نظریه فرا شناخت مقاله الگوی تدریس مبتنی بر نظریه فرا شناخت
همچنین ببینید
فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis
فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis در این فایل اکسل شاخص …