تحقیق بازاریابی شبکهای یا بازاریابی چند سطحی MLM
در این تحقیق بازاریابی شبکهای یا بازاریابی چند سطحی MLM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليتهاي مرتبط با اين نوع بازاريابي در ايران منجر به شكست مي شود. بازاريابي شبكه اي اخيراً به بحثي جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ايران تبديل شده است و علت آن اين است كه متاسفانه بازاريابي شبكهاي به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادي ناآگاه و به شيوه اي نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسياري از مدلهای بیزنس و بویژه بازاريابي چند سطحی MLM نيازمند آموزش و فرهنگسازي است و عملاً اين موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پياده نشده است و یا اینکه فعالیت های آموزش و آمادهسازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از اینکه آغاز شود منجر به شکست شده است. بازاريابي به روش چند سطحي يا MLM يكي از روش هاي واقعي و عملی بازاريا …