کار آفرینی با فرمت Doc صفحات 17 مقدمــه : بستهبندي به عنوان يك ابزار كارآمد سالهاست كه مورد نظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا ميبخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي كالاي مورد نظر نيز مؤثر است. نظريه پردازان بازاريابي ، دو نقش مهم براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانكه از واژه به كار گرفته شده براي اين نقش ها نيز برميايد نقش نخست به وجه نگهداري و دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش برنده بسته بندي اشاره دارد. از ديگر سو توجه ناكافي به موازين بسته بندي بهداشتي موجب گشته است كه محصولات مختلف غذايي كشور عليرغم دارا بودن كيفيت بسيار خوب در بدو توليد به دليل پيدايش پاره اي آلودگيهاي ثانويه و يا عرضه در اندازه ها و اشكالي خارج از استاندارد ي …
برچسبطرح توجیه فنی مالی و اقتصادی بستهبنـدی گوشت قرمز
همچنین ببینید
الگوهای جا مدادی و جا عینکی نمدی
الگوهای جا مدادی و جا عینکی نمدی برای خلق محصولات نمدی زیبا، به دقیق ترین …