پاورپوینت اصول بازاريابي هشتمين ويرايش Philip Kotler and Gary Armstrong
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : ۱۴ فهرست مطالب بازاريابي در يك دنياي در حال تغيير: ايجاد ارزش مشتري و رضايت مندي بازاريابي چيست؟ قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي چه چيزي يك مصرف كننده(مشتري) را بر مي انگيزد تا اقدام كند؟ چه چيزي نيازها و خواسته هاي مشتريان را برآورده ميكند؟ چگونه مشتريان محصولات و خدمات را به دست ميآورند؟ چه كسي محصولات و خدمات را خريداري ميكند؟ تفاوت مفاهيم فروش و بازاريابي مفهوم بازاريابي اجتماعي چالشهاي بازاريابي جديد •فرايندي است كه به وسيله آن افراد نياز و يا خواسته خود را به دست مي آورند، از طريق ايجاد و تبادل محصولات و ارزش با ديگران. •به طور ساده تر: تحويل رضايت مشتري با در نظر گرفتن سود. …