پاورپوینت بازاریابی بین المللی
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی بین المللی، در قالب ppt و در ۱۷ اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مطالعات فرهنگی اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی دانش فرهنگی حساسیت فرهنگی عناصر فرهنگ فرهنگ مادی نهادهای اجتماعی جهان بینی زیبا شناسی ارزیابی و شناخت فرهنگها ارزیابی عناصر فرهنگ تغییرات فرهنگی آداب و سنن تجاری بخشی از متن پاورپوینت: اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی :شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها .در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی .رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد . دانش فرهنگی : ۱- دانش واقعی : از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان آن را آموزش داد مثل معانی رنگها۲- دانش مجازی یا تفسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان و . . . . …