پاورپوینت رموز بازاریابی شرکتهی چینی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : ۱۴ فهرست مطالب چكيده رویکرد کشور چین برای بدست آوردن بازار علت اینکه شرکتهای چینی با توجه به فروش بالا سودآوری ندارند مزیتهای چند ملیتی شدن کالاها نوآوری های تکنولوزیک در کشور چین شامل کار راهه استراتژیک گام به گام برای نفوذ در بازار کار راهه استراتژیک جهشی منابع و ماخذ چكيده فراگير شدن نامهاي تجاري چيني در بازارهاي جهاني در سالهاي اخير اتفاقي نيست بلكه حاصل اتخاذ رويكردي معقول و متفاوت در عرصه مناسبات سياسي و تجاري از سوي دولتمردان و كارآفرينان چيني است. نوشتار حاضر كارراهه هاي استراتژيک چينيها براي طي مسير از بي نام و نشاني تا بلندآوازگي جهاني را مورد كاوش قرار ميدهد تا آموزه مناسبي براي دولتمردان و شركتهاي ايراني براي جهاني شدن فراهم سازد. برپايي نامهاي تجاري مشهور جهاني فرايندي پيچيده و مسيري ناهموار است كه سهولتي براي دستيابي به آن متصور نيست. …