فرمت فایل : .PPT تعداد اسلاید : ۵ اسلاید قسمتی از متن : مدیریت توزیع توزیع: رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر شبکه توزیع: بخشی از فعالیت های بازاریابی که به صورت سیستم، انتقال محصولات و خدمات را از تولید تا مصرف نهایی بر عهده دارد. عناصر شبکه ۱- عمده فروشان ۲- خرده فروشان مذاکرات خرید و فروش یا هر دو را بر عهده دارند. فروش محصولات و خدمات به خریدارانی که هدفشان فروش محصولات و خدمات به طور مستقیم برای تفاوت های عمده فروشی و ۱- عمده فروش به تبلیغات و ترفیع موقعیت بیشتر توجه می کند ۲- میزان معاملات عمده فروشی بیشتر از خرده فروشی است ۳- عمده فروش ها به فضا و محل بیشتری نیاز داند ۵- حجم سرمایه گذاری در عمده فروشی بالاتر است ۶- میزان سود قابل انتظار عمده فروشی کمتر از خرده فروشی است نیست عوامل شبکه ۱- نمایندگان استانی ۲- سازمان های فروش عوامل شبکه ۱- خرده فروش ها ۲- نمایندگان رسمی ۳- نمایندگان انحصاری ۴- فروشگاه های بزرگ ۵- فروش پستی ۶- فروشگاه های زنجیره ای ۷- سوپرمارکت ها ۸- حراجی ها ۹- مراکز خرید ۱۰- فروشگاه ارزان قیمت ۱۱- دستگا …
برچسبتوزیع1 دانلود پاورپوینت درباره مدیریت توزیع1 مدیریت مدیریت توزیع1 پاورپوینت درباره مدیریت توزیع1
همچنین ببینید
طرح درس جدید روزانه ریاضی پایه ششم ابتدایی درس ساده کردن کسر فایل word قابل ویرایش شامل ۷ صفحه
طرح درس جدید روزانه ریاضی پایه ششم ابتدایی درس ساده کردن کسر فایل word قابل …