خانه / علوم انسانی / تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

در این تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : چکیده: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليت‌هاي مرتبط با اين نوع بازاريابي در ايران منجر به شكست مي شود. بازاريابي شبكه اي اخيراً به بحثي جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ايران تبديل شده است و علت آن اين است كه متاسفانه بازاريابي شبكه‌اي به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادي ناآگاه و به شيوه اي نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسياري از مدل‌های بیزنس و بویژه بازاريابي چند سطحی MLM نيازمند آموزش و فرهنگ‌سازي است و عملاً اين موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پياده نشده است و یا اینکه فعالیت های آموزش و آماده‌سازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از اینکه آغاز شود منجر به شکست شده است. بازاريابي به روش چند سطحي يا MLM يكي از روش هاي واقعي و عملی بازاريا …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟

پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟ پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟ در ۵۹ اسلاید     …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *