خانه / علوم انسانی / پاورپوینت اصول بازاريابي هشتمين ويرايش Philip Kotler and Gary Armstrong

پاورپوینت اصول بازاريابي هشتمين ويرايش Philip Kotler and Gary Armstrong

پاورپوینت اصول بازاريابي هشتمين ويرايش Philip Kotler and Gary Armstrong

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :  .pptx  ( قابل ويرايش و آماده پرينت  ) تعداد اسلاید : ۱۴ فهرست مطالب    بازاريابي در يك دنياي در حال تغيير: ايجاد ارزش مشتري و رضايت مندي بازاريابي چيست؟ قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي  چه چيزي يك مصرف كننده(مشتري)   را بر مي انگيزد تا اقدام كند؟  چه چيزي نيازها و خواسته هاي  مشتريان را برآورده ميكند؟  چگونه مشتريان محصولات و  خدمات را به دست مي‌آورند؟  چه كسي محصولات و خدمات  را خريداري مي‌كند؟  تفاوت مفاهيم فروش و بازاريابي مفهوم بازاريابي اجتماعي  چالشهاي بازاريابي جديد   •فرايندي است كه به وسيله آن افراد نياز و يا خواسته خود را به دست مي آورند، از طريق ايجاد و تبادل محصولات و ارزش با ديگران.       •به طور ساده تر: تحويل رضايت مشتري با در نظر گرفتن سود.   …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یک تحقیق کاملا جدید و پر محتوا فایل Word قابل ویرایش دارای چکیده ، مقدمه ، بیان مساله و نتیجه گیری و منابع ودارای ۱۴ صفحه

تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یک تحقیق کاملا جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.