خانه / علوم انسانی / بررسي رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع

بررسي رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع

بررسي رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع

چکیده هدف از این پژوهش ،بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع در **** شهرستان **** با هدف ارتقاء رضايتمندي مراجعين می باشد .بی شک رضایت ارباب رجوع به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان در ارتباط با ارباب رجوع و معیاری از چگونگی عملکرد کلی سازمان می‌باشد. از طرفی رفتار شهروندی سازمانی  همراه با فاکتورهای خود تحولات عظیمی در سازمان های ایجاد کرده است . متغير هاي مورد مطالعه رفتارهاي شهروندي سازماني در این پژوهش   عبارت است از : ۱-نوع دوستي ۲-وظيفه شناسي  3-جوانمردي…… فهرست مطالب    فصل اول                                                                      & …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis

فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis در این فایل اکسل شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *