خانه / علوم انسانی / پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران مقدمه      مديريت‌ ارتباط با مشتري معادل فارسي Customer Relatioship Management است. رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مد … دریافت فایل …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟

پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟ پاورپوینت چگونه تحلیل سیاسی کنیم؟ در ۵۹ اسلاید     …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *