خانه / علوم انسانی / پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران مقدمه      مديريت‌ ارتباط با مشتري معادل فارسي Customer Relatioship Management است. رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مد … دریافت فایل …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یک تحقیق کاملا جدید و پر محتوا فایل Word قابل ویرایش دارای چکیده ، مقدمه ، بیان مساله و نتیجه گیری و منابع ودارای ۱۴ صفحه

تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یک تحقیق کاملا جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.