خانه / علوم انسانی / بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی

بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی

  فصل اول : کلیات تحقیق   1-1- مقدمه         1-2- بیان مساله   1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    1-4- اهداف تحقیق           1-5- چهارچوب نظری تحقیق      1-6 – سوالات تحقیق      1-7 – فرضیه های تحقیق              1-8 – تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر های تحقیق           1-8 – 1- عملکرد سازمان             1-8-2 – قابلیت های بازاریابی      1-8-3- جهت گیری های استراتژیک        1-9- قلمرو تحقیق          1-9-1 – قلمرو موضوعی             1-9-2 – قلمرو زمانی      1-9-3 – قلمرو مکانی  &nb …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis

فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis در این فایل اکسل شاخص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *