فصل اول : کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 1-2- بیان مساله 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 1-4- اهداف تحقیق 1-5- چهارچوب نظری تحقیق 1-6 – سوالات تحقیق 1-7 – فرضیه های تحقیق 1-8 – تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیر های تحقیق 1-8 – 1- عملکرد سازمان 1-8-2 – قابلیت های بازاریابی 1-8-3- جهت گیری های استراتژیک 1-9- قلمرو تحقیق 1-9-1 – قلمرو موضوعی 1-9-2 – قلمرو زمانی 1-9-3 – قلمرو مکانی &nb …
خانه / علوم انسانی / بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی
برچسبجهت گیری استراتژیک رقیب مداری عملکر قابلیت های بازاریابی مشتری مداری هزینه گرایی گرایش به نوآوری
همچنین ببینید
فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis
فایل فرمول نویسی شده ی اکسل برای حل تاپسیس topsis در این فایل اکسل شاخص …