تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یک تحقیق کاملا جدید و پر محتوا فایل Word قابل ویرایش دارای چکیده ، مقدمه ، بیان مساله و نتیجه گیری و منابع ودارای ۱۴ صفحه
چکیده: این پژوهش با هدف بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان خاش با استفاده از روش تحقیق توصیفی و همبستگی انجام گرفت حجم نمونه مورد مطالعه ۳۱۵ نفر بود و ۱۶۹ نفر دختر و ۱۵۴ نفر پسر که از معرفی طبقه های مثبتی انتخاب ابزار جمع آوری داده های پرسشنامه هوش هیجانی و آزمون هوش شناختی که دانش آموزان به هر دو پرسشنامه پاسخ دادن پس از تجزیه و تحلیل و آزمون آماری نتایج زیر به دست آمد به من پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و میزان هوش هیجانی آنها رابطه مادر وجود دارد به هوش هیجانی دانشآموزان در رشتههای مختلف تحصیلی تحصیلی تفاوت معناداری مشاهده نشده رفت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد پیشرفت تحصیلی در دختران بیشتر از پسران می باشد فروش کلی هیجانی به زندان پسران و دختران تفاوت معناداری وجود ندارد مولفه های هوش هیجانی خودانگیزی ، خودآگاهی ، خودکنترلی ، گوشیای اجتماعی واردات اجتماعی نیز فقط نمره مولفه هوشیاری اجتماعی دختران بیشتر از پسران است و در سایر مولفه ها تفاوت معناداری مشاهده نشد. بیان مسئله: حدود یک قرن در بین روانشناسان صحبت بر سر هوش …