پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP
با سلام پرسشنامه (طیف لیکرت ۷ تایی) به منظور شناسایی مولفه های بازاریابی موثر بر وفاداری مسافران شامل ابعاد : ۱- عوامل محسوس ۶ سوال 2- عوامل اعتماد ۷ سوال ۳- عوامل پاسخگو بودن ۸ سوال ۴- عوامل همدلی ۴ سوال ۵- عوامل رفتاری ۹ سوال ۲۳صفحه pdf همچنین شامل جدول مقایسات زوجی به منظور وزن دهی به مولفه های بازاریابی رابطه ای جهت انجام تحلیل رتبه بندی با AHP …