مروری بر یادگیری پروژه محور در آموزش عالی: نتایج و اقدامات دانش آموزی
یادگیری مبتنی بر پروژه ( PjBL ) رویکردی امیدوارکننده است که یادگیری دانشآموزان را در آموزش عالی بهبود میبخشد. مطالعات تجربی در مورد یادگیری مبتنی بر پروژه با تمرکز بر نتایج دانشآموز بررسی شده است. پیامدهای عاطفی (یعنی ادراک از مزایای PjBL و درک تجربه PjBL ) بیشترین کاربرد را داشتند،که توسط پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده و مجلات خود انعکاسی ( self-reflection ) اندازه گیری شد. پیامدهای شناختی (یعنی دانش و راهبردهای شناختی) و پیامدهای رفتاری (یعنی مهارتها و مشارکت) با پرسشنامهها، روبریکها ( rubrics )، آزمونها، مصاحبهها، مشاهده ها، مجلات خود انعکاسی، مصنوعات، و دادههای گزارش اندازهگیری شدند. 13 صفحه pdfانگلیسی ۲۰ صفحه ورد ترجمه شده …