خانه / علوم انسانی / پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP

با سلام پرسشنامه (طیف لیکرت ۷ تایی) به منظور شناسایی مولفه های بازاریابی موثر بر وفاداری مسافران شامل ابعاد : ۱- عوامل محسوس ۶ سوال  2- عوامل اعتماد ۷ سوال ۳- عوامل پاسخگو بودن ۸ سوال ۴- عوامل همدلی ۴ سوال ۵- عوامل رفتاری ۹ سوال ۲۳صفحه pdf   همچنین شامل جدول مقایسات زوجی به منظور وزن ­دهی به مولفه­ های بازاریابی رابطه­ ای جهت انجام تحلیل رتبه بندی با AHP    …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

پروژه اقتصاد تک محصولی

پروژه اقتصاد تک محصولی پروژه آماده تصمیم گیری اقتصاد تک محصولی شامل مطالب زیر است: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *