خانه / کتاب ، جزوه / اتوماسیون اداري چیست ؟

اتوماسیون اداري چیست ؟

   مقاله اتوماسیون اداري چیست ؟ با عناوین ذیل جهت دانلود          اتوماسیون اداري چیست؟ سازمان الکترونیکی چیست؟ لزوم استفاده جامع از سیستم اتوماسیون اداري چیست؟ مشکلات سیستم دستی و گردش کاغذي در سازمان ها چیست؟ دستاوردهاي بکارگیري سیستم هاي اتوماسیون اداري سیستم الکترونیکی یک سازمان چه قابلیت هایی را دارد؟ اولین گام به سوي سازمان الکترونیکی را چگونه برداریم؟ پیش نیازهاي پیاده سازي اتوماسیون اداري          این مقاله دارای  4  صفحه و با فرمت پی دی اف قابل دانلود است .       شرکت “نرم افزاری یگانه ”   با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در سال ۱۳۸۶، با بهره گیری از نیروهای فنی متخصص و کارشناسـان خبـره دانشگاهی فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و   پشتیبانی  نرم افزار دبیرخانه   و  اتوماسیون اداری   و  نرم افزار بایگانی اسناد   آغاز نمـود و همواره تلاش می‌نماید تـا با درک صحیح از نیـازهای بـازار و دستیابـی به راهکار …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

جزوه آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی

جزوه آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با سلام. جزوه آیین نامه راهنمایی ورانندگی تقدیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *