خانه / کتاب ، جزوه / تعریف دبیرخانه و وظایف آن

تعریف دبیرخانه و وظایف آن

  مقاله تعریف دبیرخانه و وظایف آن با عناوین ذیل جهت دانلود             تعریف دبیرخانه نامه های اداری چیست؟ یادداشت اداری چیست؟ انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری انواع نامه های اداری از نظر امور دفتری عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتری عناوین شغلی دبیر خانه ها در نظام متمرکز امور دفتری تفکیک نامه ها در مدیریت امور دفتری  ویژگی‌های کارکنان دبیرخانه وظایف اساسی دبیرخانه در سازمان ها  انواع سیستم‌های گردش مکاتبات اداری  سیستم متمرکز دبیرخانه نامه وارده نامه صادره سیستم متمرکز سیستم نیمه متمرکز سیستم غیرمتمرکز مراحل دریافت، ارجاع و تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی تحویل پرونده‌ها به مقامات مافوق کنترل نامه‌ها از نظر تایپ کنترل دفتر اندیکاتور         شرکت “نرم افزاری یگانه ”   با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در سال ۱۳۸۶، با بهره گیری از نیروهای فنی متخصص و کارشناسـان خبـره دانشگاهی فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و   پشتیبانی  نرم …

درباره ی digibartar

همچنین ببینید

جزوه آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی

جزوه آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با سلام. جزوه آیین نامه راهنمایی ورانندگی تقدیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *